Beweging van God op moordplek George Floyd: honderden bekeringen, ook dopelingen en genezingen

In de straten van Minneapolis, waar George Floyd werd vermoord, vindt een ware uitstorting plaats van de liefde van God. Duizenden mensen kwamen samen om God te aanbidden en te verheerlijken en volgens voorganger Joel Bomberger namen honderden mensen Jezus Christus aan in hun hart.

Ter plekke werden bekeerlingen gedoopt. Op de beelden is te zien hoe er massa’s mensen samenkwamen, op het kruispunt waar George Floyd vermoord werd. Bomberger: “Een team van onze Circuit Riders (van YWAM, red) ging naar Minneapolis om in de openlucht het evangelie van Jezus Christus te prediken. Ook vertelden we over Jezus Christus, de Geneesheer. Het vond plaats op het kruispunt waar George Floyd werd vermoord.”

Baptisms happening right now in Minneapolis! Right at the corner of where George Floyd was killed! 🙌🏻😳🙏🏻Just got a…

Posted by Joel Bomberger on Monday, June 8, 2020

“Er zijn te veel getuigenissen om te vertellen! Ze konden tot duizenden prediken en zagen honderden reageren op het evangelie van Jezus!” Hij meldt ook: “Tientallen en tientallen mensen zijn genezen, vervuld van hoop, veranderd en wederom geboren door de kracht van Jezus dit weekend in Minneapolis!”

“Tientallen en tientallen mensen zijn genezen, vervuld van hoop, veranderd en wederom geboren door de kracht van Jezus dit weekend in Minneapolis!”

“Ik heb net een sms gekregen dat een doof oor zojuist is geopend door de kracht van Jezus! Prijs God!”, zegt hij.

Zondaarsgebed
Een video toont een straatprediker die de menigte leidt in een zondaarsgebed en zegt: “Ik geloof dat U weer opstond, het leven versloeg en de dood versloeg. Ik geef u mijn leven. De Heilige Geest … leid me, leid me, laat me de volheid zien van wat het betekent om U te volgen, in Jezus ‘naam, amen.”

Guys! Incredible things happening in Minneapolis this weekend!! 😳👇🏻Read this! A team of our Circuit Riders went to Minneapolis to hold open air preaching of Jesus and healing calls at the intersection where George Floyd was killed. There are too many testimonies to recount!! They were able to preach to thousands and saw hundreds responding to the Gospel of Jesus!! (See video!) One girl gave her life to Jesus yesterday and told Yasmin she was planning on taking her life that night before that encounter! They’ve been seeing so much healing as well—including a man overdosed and completely limp that they prayed over, he came back on the gurney as paramedics administered aid*!! 😱🙌🏻Continue to pray for the Gospel to bring healing, reconciliation and ultimately reformation in the midst of such pain and tragedy! 🖤🙏🏻✝️ They will be there holding these meetings today and for the days following! 🙌🏻“We’re at the intersection of pain in America. The loudest and truest noise we can make right now is the sound of the Gospel.“ – Graham Marshall #jesusmovement #blacklivesmatter*Revised statement—after the team prayed for the man, paramedics were administering aid and he came back awake on the gurney.

Posted by Joel Bomberger on Sunday, June 7, 2020

Hoewel veel harten nog steeds aangedaan zijn door het onrecht dat aan George Floyd is aangedaan, gaat het evangelie van Jezus Christus voort, omdat velen troost en redding vinden bij een hemelse Vader die hoop en genezing brengt.

Klik hier om meer te lezen over de gebeurtenissen in Minneapolis.

Steun de missie van Revive!
Help onze impact te vergroten!

Vergelijkbare artikelen

Reacties

Nieuwsbrief

Lees dagelijks wat God doet in Nederland!

Laatste verhalen

Familie Toet traint Nederlandse christenen in Braziliaanse sloppenwijken: “Sommigen zien voor het eerst een wonder gebeuren”

Evangelisten Johan en Brenda Toet verblijven sinds 2016 een deel van hun leven in Brazilië. Terwijl ze zelf veel gezinnen helpen en...

Hoe een Utrechtse straatevangelist Elda uit een gitzwarte periode hielp komen

Elda Celaj maakte in april 2019 iets verschrikkelijks mee: haar vriend stapte uit het leven. Het was een harde klap voor haar...

Openluchtdienst in Nunspeet vanuit de hele regio bezocht

In Nunspeet verzamelden zich zondagavond meer dan tweehonderd mensen voor een grote openluchtdienst onder leiding van Hans Maat. Met behulp van vuurkorven...